PB's : Kan ik geen pb meer versturen; waar vind ik al mijn berichten?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ronron1212
6 jaar geleden
lees de in formatie onder het kopje boven in Extra informatie
LeonardN
6 jaar geleden
Daar staat:
Berichtenbox – Op dit moment ontvang je notificaties van GoeieVraag op je opgegeven e-mailadres. Straks ontvang je deze meldingen in je eigen berichtenbox op GoeieVraag. Je kunt dan zelf instellen voor welke notificaties je een e-mail wilt ontvangen en hoe vaak. Er staat niets over het totaal ontbreken van de berichtenbox.
Ritsuka
6 jaar geleden
Waar is het kopje extra informatie? Zie het niet op mijn telefoon
ronron1212
6 jaar geleden
@LeonardN en @Ritsuka meer is er dus nog niet de rest volgt zo snel mogelijk lees
LeonardN
6 jaar geleden
https://www.startpagina.nl/v/informatie Er staat nergens dat al je berichten niet verdwenen zijn. Er staat te weinig, vandaar de vragen en opmerkingen, meer/betere uitleg is gewenst.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Extra informatie was hierin niet duidelijk genoeg voor mij. Ik verwachtte mijn huidige berichten in- en uitgaand meteen te kunnen inzien. Niet te vinden, vandaar mijn vraag.
Bedankt voor de aanvullende informatie Jozef.

Antwoorden (1)

Vanwege de livegang konden we niet alles meenemen. Daarom hebben we besloten om de berichtenbox na de livegang op te pakken. Alle berichten zijn bewaard en worden geïmplementeerd bij livegang van de berichtenbox, er wordt niets weggegooid.